Stolar.



Idag fick vi de nya köksstolarna som vi beställt.
De heter Opus och kommer från Mio.
Vi kommer att behålla köksbordet och försöka sälja de gamla bruna trästolarna.

Dessa stolar är betydligt mysigare, och det är skönt att kunna snurra :)


"Det enda" som fattas mitt hjärta är en kamin.
Jag vill så innerligt kunna tända en brasa till frukost och om kvällarna.
Vi ska kolla upp vad det kostar att installera en, annars får det bli en liten Etanol kamin.

Jag känner att jag hamnat i träsket igen.
Träsket av ha-begär. Köper man sig en sak så vill man ha mer.
Konsumtion är djävulens påfund.

Men jag hoppas det går över snart.
Det var så skönt när jag för en lång period kände att jag inte ville ha något alls.


Men nu har vi stolar i allafall.
Alldeles för många för tillfället!














    

De finns i svart och vitt.




Kommentarer
Postat av: Angelica

oj så snygga =)

2012-01-17 @ 23:43:21
Postat av: Anonym

Visst hade ni ju jättefina trästolar??? Vad säljer ni dom för? ;) Sen måste vi höras av om tai-helgerna, om jag har fattat rätt börjar det nästa vecka? /AA

2012-01-18 @ 06:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0