Hellre rynkig än helt jävla hjärtlös.



Efter att ha sett veckans kalla fakta behöver jag aldrig mer oroa mig för hur rynkig jag ska bli när jag blir gammal, för det finns ändå ingenting att göra åt det.

Jag kommer aldrig att använda botox i skönhetssyfte.

Varje botoxspruta har orsakat lidande och död, eftersom varje enskild sats som tillverkas måste testas för sin giftighet.

Jag kan förstå att vissa läkemedel testas på djur.
Men aldrig någonsin för att folk ska springa omkring med släta pannor.

Våga vara människa, med tillhörande rynkor!


Kommentarer
Postat av: catharina

Håller med, inte i syfte att få en slät panna! Vilket inte från början var syftet med botox, det första syftet med botox är att hjälpa personer med Cp att få mindre spasticitet i sina(oftast) ben.

2011-12-08 @ 13:13:27
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0