Hemma i lillstan.


Hade en mycket bra helg i Stockholm.
Det blev en del shopping med mycket rea.
Ett enligt mig misslyckat restaurangbesök i gamla stan. 
Men middagen, och framför allt efterrätten som Sofie och Herman gjorde vägde upp den. Herre Jisses vilken efterrätt!

Vanilj och färskostmousse med hjortron och hasselnötscrunch. Ja, ni hör ju själva.
Jag har inte varit så förtjust i hjortron, men nu!
Det var det godaste av det godaste!

Vi var på bio en kväll och såg Water for elephants.
Mycket bra film! Grym och vacker. Med ett ögongodis utan dess like.
Samma kille som i Twilight filmerna (vilka jag inte ens sett, men jag fick nog lust att göra det nu ;))

Rekomenderas starkt!





Nu ska jag söka turkosa tapeter på nätet.
Visst är det lustigt att man plötsligt kan få ett sug efter en färg? Och en fågel?








Kommentarer
Postat av: Ida

Ja du borde verkligen se twillightfilmerna, jag är nog lite nördig men jag tyckte dem var skitbra! Hade vela se Water for elephants, men jag fixar inte se grymma-mot-djur-filmer. Låter som en sån?



Jag får likadant, just nu är det dock stora rosor-tapeter jag är sugen på och en gammeldags fågelbur. Synd man inte kan tapetsera om lika ofta som suget kommer.. eller kanske tur.



:-)

2011-04-20 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0