Daddy`s choice.

Jag står för 90 % av all shopping. Det gäller både mat och prylar.
Men tutten vägrade John att låta mig bestämma över. Den här ska bli bebisens första :)




 
Jag kan inte gå in på VILA utan att hitta nåt. Gå in där och blunda verkar ju meningslöst. Att inte gå in där alls verkar ju mest ekonomiskt. Men jag valde iallafall att gå in. Och nu är jag två plagg rikare.



Jag gav upp tummens gröna bäddset. Jag kom på att jag vill ha nåt mer stilrent, så det blev ett bäddset från coop för 99 kronor.




Ser ni! Magen putar mer än rumpan. Bra va?
Går in i vecka 36 idag.
Snart är det bara en månad kvar, och som ni ser på min tomma planeringstavla så ska jag till Bm imorgon.
Då blir det lite roliga siffror att skriva om.

Jag har gjort dagens goda gärning till alla inblandade. Promenerat med hunden till Anette (som nu bor på djupviken!) Gjort ägg/avocado-mackor med majonäs till oss, och gett henne kaffepulver och filter. Sen sa jag till henne att jag skulle skrubba hennes balkong, så hon blev glad. Då gick jag hem, utan att skrubba...

Nu ska jag se 4 inspelade avsnitt unga mödrar. woho !


Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Hade inte både du och killen mycket hår då ni var nyfödda?

Jag tror att eran lilla tjej kommer ha massor med hår. Ja,det måste vara en tjej i din mage.

Jag gissade rätt på en kompis som nyss fick. Kan inte ha fel denna gång heller tycker jag. =)

2010-06-02 @ 19:42:49
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Jonna

Åh det där bäddsetet hade W oxå när han var bebis :)



Tack för det goda sällskapet och den göda maten idag ! Saknar dig redan !!

2010-06-03 @ 20:10:33
URL: http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: Fejdan

Men du är ju SÅ vacker, kvinna! <3

2010-06-05 @ 21:17:26
URL: http://www.fejdan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0