Efter sol kommer bilkrach.

Igår spenderade jag halva dagen i en bil.
Jag blev bogserad runt halva Piteå av min käre vän Tomas.
Bilen drog en sista suck på byggmax parkeringen, och tur var väl det, jag var ju inte i vägen för någon.
Så om ni såg något lustigt ekipage typ överallt, så var det vi!

Just nu står den i Jimmys garage.
Jag ska shoppa bildelar för 5000:- imorgon. Jag gillar ju att shoppa iofs. Men bildelar ÄR FAN INTE KUL! Inte ens när det är någon annan som betalar. I detta fall pappa som alltid ställer upp som min personliga bankomat. Fast John får ju betala tillbaka till honom sen, såklart. Och jag, jag står för själva shoppandet och det psykiska lidandet, och och..

Tusen tack för att det finns kunniga som ploppar upp snabbt som ögat (ploppar ögon? vafan menar dom.)
Det blev typ 7 stycken involverade igår, och Katta stackarn trillade ner i garagehålet och bröt nästan revbenen. Jävla audi alltså. Men tusen tack alla!

Och vad spelar lite förlorade slantar för roll? Jag lärde ju mig att bli bogserad, och att jag är rik, på vänner :)

Nu kör jag med min fula passat, den låter ruskigt illa och kan faktiskt, enligt proffs, dö precis när som helst den också. Fast innerst inne litar jag på den. Det finns ingen bil som är så trasig, men ändå fungerat så länge.

Idag ska nog jag och Linus gå på familjens hus, och fika billigt. Sedan kanske jag får middagsgäster (Ida och ungarna) Jag kommer bjuda på nudlar och bruna bönor, eller något annat riktigt smaskigt och lyxigt!! ;)


John ville se Hogans nya hundbädd:

(Han klöste sönder den gamla. Låter det som att han förtjänar en sån här snygg och dyr!?)


 

http://www.bautakudde.se



Kommentarer
Postat av: Catta

önskar att det hade varit nästan brutna revben=/ men nu vet jag ju hur det känns att ha brutit några också.. jag ska kolla på dom där kuddarna =) dom verkar supermysiga:)

2010-04-13 @ 11:48:49
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/
Postat av: Jonna

Åh vilken lyxkudde H har :)



Stackars dig lilla otursfågel, men jag är säker på att det vänder snart ! Kram !

2010-04-13 @ 11:50:27
URL: http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilken mysig bädd Hogan har fått, funderar nästan på en sån åt Yambi, den var ju snyg och ha framme också ;P

Vi måste ses! ....



kram kram

2010-04-14 @ 01:55:38
URL: http://angelicaw84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0