Börjar boa.


Nu sätter jag igång! Har en otrolig lust att organisera, harmonisera och städa. Kände att jag behövde mintgrönt hemma för att kunna amma fridfullt och jag är så nöjd med de små förändringarna jag gjort. Bilder på det kommer!

Idag har jag rensat och sorterat kläder, underbart!
Tog fram de minsta bebiskläderna 😍
Loui blev cool när han frossade i Linus urväxta grejjor 😎







❤️ Den här lilla parveln är så harmonisk och mysig.
Han har haft magsjuka för några dagar sedan, och när jag bad han spy i toalettstolen istället för i soffan så gjorde han det typ 5 gånger, och när jag gav han papper till att torka munnen så sa han "tack mamma" medans han spottade ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0