Från hetta till hällregn.


Har några bilder att dela med mig av 😃

Med fina Mommo 💜

Ibland får man Linus att ställa upp på foto :)

Loui ropar förtjust. "Han killar mig, han gör massage på mig!" 

Vad liten bebisen blev med den tutten ;)

De här två spökena har lekt och sovit tillsammans ofta på senaste tiden 👍

Kvällsmys

I den fina bodyn som Helen köpt.
"You are looking at the new generation"

Här försöker jag kyla ner honom med Louis Penn- fläkt, det var under den olidliga värmeböljan.

Sen kom oväder som svämmade över hela centrum, vilket vi aldrig märkte av.
Folk simmade över gatan och det vällde in vatten på Coop. Attans att jag missade det! 😜


Nu är det svalare! Jag kan klä på bebisen och bära honom i sjalen 👍😍

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilka fina pojkar du har! Vi har också försökt med den tutten, men den är så stooor! Loke tycker inte alls om den.

2014-07-31 @ 11:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0