Roströd.


Idag var jag och Loui på jakt efter en roströd gardin, påslakan eller nåt man kan ha som gardin. Enfärgat.

Den som söker skall finna, men inte idag.
Däremot hittade jag en kudde och ett tidningsställ i mios reahörna.

Och när jag drar ut min låda så ligger den där, min drömfångare som jag glömt bort, roströd.

Det var ett tecken, för inatt drömde jag en mardröm om en Björn.

Jag såg ut genom ett fönster, och såg en Björn.
Jägare började jaga den och sköt med k pistar så det ekade. Jag öppnade fönstret för att se vart björnen tog vägen, och plötsligt dök den upp och ville in i rummet jag befann mig.
Jag hann nästan dra igen fönstret, men den var för stark.
Jag stod skräckslagen och väntade på att den skulle anfalla, allt var tyst.

Med en liten vink och skräckslagen blick fick jag jägarens uppmärksamhet, han klättrade in genom fönstret och sköt björnen.

Jag är så sjukt rädd för björnar!

Senare träffade jag ett lesbiskt par ( läser en bok om ämnet)
Jag berättade vad jag vart med om, glad att jag överlevde.
Men så bröt jag ihop och grät, och de grät också.

Björnen dödade mig inte, den anföll inte.
Den sökte bara skydd i mitt rum.
Men jag vinkade in jägaren pga rädsla. så jag dödade den oskyldiga björnen som var lika rädd som jag.

Ni hör ju själva. Jag behöver drömfångaren.



https://cdn1.cdnme.se/1861536/6-3/pic_51654319ddf2b36f676e323c.jpg">https://cdn3.cdnme.se/1861536/6-3/pic_51654319ddf2b36f676e323c.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: MOSTER

HEJ PÅ ER.... ÅH SÅÅÅ KUL ATT DU GER OSS LITE INSPIRATION... SNITT BLOMMOR ÄR BLAND DE VACKRASTE SOM FINNS O DOFT AV LIV... JÄTTE FINT HAR NI FÅTT.. SÅ STILIGT OCH HARMONISKT SOVRUMMET BLEV...PUSS O KRAM TILL ER ALLA FRÅN MOSTER

2013-04-11 @ 10:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0