Idioti.


Jag h a t a r att få fakturor på mail. Vad fan är det för skitjobbit påhitt?!

Jag har betalat flera hundra skitpengar i påminnelseavgifter pga av att fakturorna kommer på mailen.
Vem fan bryr sig om mailen?! Inte då jag iallafall.

Beställde från babyshop en gång, och inte såg då jag på något endaste ställe en förvarning om att fakturan i n t e skulle komma hem i brevlådan. Jag väntade, jag glömde bort.
Tills jag fick en påminnelse via mail. Och sedan en påminnelse på påminnelsen, och hot?! Hot kan dem minsann skicka hem.

Men det är väl för att jag är tekninskt efterbliven som jag inte har insett att kuvert snart bara är en symbol.

Irriterad är jag iallafall, för nu måste jag logga in på internetbanken, och jag tycker det är skittrist. Jag har inte ens köpt något från tradera på länge för att det är så jobbigt.
Faaan! och igen: fan.

Kommentarer
Postat av: Ida

I know skitjobbigt!



Jag letade och letade den där fakturan (som jag antog som hade skickat med och jag sedan tappat bort) Mailade företaget som jag beställt toppen från. Typ "hej pinsamt, jag har tappat bort fakturan och kan ni skicka hem en ny." Fick till svar att dom mailar en faktura den 12e månaden efter?! Krångligt och tjorvigt.

2011-01-08 @ 21:43:54
Postat av: Jennan

jaaa, verkligen. Som att man inte har nog att hålla koll på!

2011-01-08 @ 21:52:35
Postat av: Emmeli

Hände även mig!Fast det var från Tradera.Hur skulle jag kunna veta att den fakturan kom på mailen?Så det blev ju en himla massa påminelseavgifter hit och dit.Sedan dess har jag inte lagt ut något på tradera!:)

2011-01-09 @ 09:21:47
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: spikie

ja tacka vet jag hederliga brev...då har man koll.



Jaha när ska jag baka nåt gott? sugen på att komma på besök? ;-P

2011-01-09 @ 11:15:21
URL: http://spikie66.babyblogg.se/
Postat av: T, T & E

Ja,va roligt =) Det vill jag testa.

Har legat hela natten och morgonen i magsjuka,så vi kan ju ta det senare!

Snacka om att det är en nära-döden upplevelse med magsjuka.



kram

2011-01-09 @ 16:31:46
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0