Återhämtad.


Jag åkte på magsjuka. Fast en ganska lindrig variant. Mådde som sagt illa hela kvällen och somnade tidigt. Vaknade vid 5 och spydde, sedan sov jag vidare på soffan.
Dagen efter, alltså igår var jag trött och seg och mådde fortfarande illa. Men idag är jag pigg och ganska glad.

vi har tagit en sväng ute på isen med vagn och spark. Men det kryllade av folk där.
Blir irreterad när det är massa folk ute, vill helst promenera ifred och ha hunden lös.

Vi har också städat idag, torkat innerdörrar. Hur kan de bli så smutsiga?

John och Linus är på innebandy som vanligt på söndagar. Imorgon åker han till Umeå och jobbar en vecka. Som tur är kommer mamma, syrran och barnen på Torsdag, så veckan blir händelserik ändå.

Känner att jag fortfarande har lite städsug i kroppen, så jag hinner gno lite innan Loui vaknar.

Jag gillar att tvätta kläder. Blir besviken då tvättkorgarna är tomma.
Men jag ska tvätta upp sängkläderna i gästrummet.
 Och så ska jag smida planer för vårat data rum, ska övertala John att det behövs en gnutta rosa där inne. Kankse en blommig soffa?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men nej , har du också åkt på den! jag går bara och väntar när det ska bli våran tur. Vi har då gjort bort förkylningen nu iaf.

Men du det där med tvätten är ingen fara, jag kan komma och fylla på din tvättkorgar ;P

2011-01-30 @ 16:06:58
URL: http://angelicaw84.blogg.se/
Postat av: moster

ha ha ett släkt drag kanske... jag älskar oxå allt med tvätt. tänken på doften av ny tvättat och sköljmedel får en alldeses salig/ puss o kram från moster

2011-01-31 @ 14:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0