Loui 4 månader.


På självaste farsdag. Tyvärr är inte pappan hemma, men det kommer fler farsdagar.

Han vänder sig nu från rygg till mage, heeeela tiden. På skötbordet, babygymmet och han gör även fösök då han ätit upp tissen.
Han är otroligt kittlig och skrattar högt då man byter bjöja och tar på och av kläder.
Humöret är det inge fel på. Nästan alltid både glad och pratglad.
Han har fått torra fläckar, kanske exem, och Linus är förtvivlad.
-Min lillebror ska inte ha exem som jag har i armarna. Jag hatar exem!

Men vi smörjer på med lite krämer och hoppas att han inte börjar störas av dem.

Här kommer lite bilder från idag.
Hogan brukar vanligtvis inte vara i sängen. Men jag kunde inte motstå hans ögon då han stod och tittade på oss och suktade efter att få vara med i säng-myset.












 

Fötter.

Kommentarer
Postat av: Malin

Söt tass och fot bild :)

2010-11-15 @ 19:15:02
URL: http://unmanageable.blogg.se/
Postat av: spikie

förstår att han åxå ville vara med ;-)

2010-11-16 @ 14:56:39
URL: http://spikie66.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0