Garderobsglutt.


Igår sprang jag tre timmar på stan med Linda, sedan gick jag 2,3 km- rundan på grisberget. Och på kvällen hade jag rätt mycket sammandragningar och lite mensvärk. Så det blir en kortare stads och gris-runda idag.

Gårdagens inköp har inga galgar att hänga på, så vi slänger dem över soffan och fotar lite fint.

 Såja, de är från VILA, och magen ryms i dem, wihoo ;P




Köpte också jeans till Lillus, på Lindex. Vi ska på stan idag och köpa vår-skor till. Och FIKA, bara vi.



Och så köpte jag ramar till några thailandsbilder. Vilken lycka att få pyssla ihop dem imorse! Jag gillar det så mycket att jag ska organisera om ALLA foton (sedan urminnestider), och scrapbooka dem, eller vafan heter det?





Och just det. Garderobsglutten:








Nu ska jag baka en liten kladdkaka och trycka igång kaffet, för min gamla svägo Ida kommer på ett litet spontant besök ända från Lövudden. Åh vad mysigt det ska bli att höra henne surra i mitt öra en stund, höhö.

Kramelikram :)


Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Dom där jeansen är så coola. Jag gillar Lindex =)



Vad hurtig du är! Jag orkar knappt gå till Konsum härifrån och det är väl ca 500 meter dit.

2010-04-09 @ 10:44:11
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: John

Vad du har det bra nu när jag är borta :D

2010-04-09 @ 17:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0