En önskan.


Jag önskar att jag drabbas av ett tvångssyndrom, som gör att jag inte kan gå lägga min förrän köket är städat.
Som gör att jag måste tömma diskmaskinen direkt den är klar för annars får jag andnöd (ja, det är lika bra att ta i om man ska få någon ordning på detta.)
Och att jag alltid måste diska undan allt, även om det bara så är en gaffel.

Jag önskar att jag kunde inse att jag är värdelös på att spela Rumle, och att sofftid är något man endast har på kvällarna.

Om lathet är en dödssynd så ber jag så hemsk mycket om ursäkt.

Stort tack!





Kommentarer
Postat av: Emmeli

Och jag önskar att jag kunde slappna av och inte få dödsångest direkt det är lite rörigt på diskbänken.:)

Jag kan inte andas ut förräns det är som bort blåst.:)



Jag försöker gång på och att låta det vara,men jag fixar fan inte det..

Men jag tränar på det.:)

2012-05-18 @ 20:17:11
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Jennan

Men vi byter! Fast du vill nog inte ha ett så stökigt kök som jag ;)

2012-05-18 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0