Domen.


Vi har haft en karl från Pite energi här idag.
Det var någon slags packning som behövde bytas ut, och kostnaden blir 3000 riksdaler.

Jag hade ju inte tömt pannrummet innan (dålig framförhållning som vanligt), så han fick rota bland allt bråte för att se hur mycket vatten det var på golvet.
Och vad hittade han där, längst in?
Jo, en hink full med skruvar och skrot som stod helt lägligt precis under läckan.
Hinken var nästan full med grönt fjärrvärmevatten.

Han tog ett foto med mobilen för att visa sina kollegor.
Det är minsann inte alla som är född med en jävla turklöver i bakfickan.

Imorgon kommer någon och byter den där lilla livsnödvändiga, svindyra atteraljen,
som har en livstid på 5 år och några dagar; fiffigt uträknat så att garantin inte ska gälla. 

Imorgon ska monstertrucken besiktas (eller lillfis-bilen kanske man ska säga nu när Anette och Fredrik har sabbat alltihop. ;)
Det blir säkert kammremskollaps av alltihop.

Eller vänta nu. Jag har ju oftast tur. Antingen tur, eller tur i otur.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, jag vrider mig! :) Inte över er panna, det var sorgligt... men åt din humor :) /AA

2012-01-12 @ 13:35:24
Postat av: Jennan

:)

2012-01-12 @ 17:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0