Cau+co.


Igår klippte jag mig på Cau+co.
Jag känner mig väldigt tunnhårig, men skönt att bli av med lite hår ändå.
Skillnaden är inte så stor att det behövs en bild.
Jag kommer iaf alltid att klippa mig där i fortsättningen.
De har massagestolar som man får sitta i medans håret blir tvättat, och en allmänt fin lokal.

Synd att håret växer så sakta. Man hade behövt få lyxa till sig hos frissan oftare :-)
Jag vill gärna gå dit och göra hela huvudet fullt av slingor. Men det är så s a t a n s dyrt!
Typ 1500 för lite slingor. Huh.

Jag ville som bara skriva det. Att jag klippt mig lite.
Hel meningslöst egentligen..


I Helgen jobbar jag dubbelt. Dvs från ikväll, till Måndag morgon.
Men jag får åka hem några timmar under helgen för att äta, duscha och pussas och sånt.

Tidigare jobbade jag varannan helg. Detta är faktiskt bättre.

M e n det kan ju bli lite problem i framtiden då John jobbar borta. Men det blir säkert bra.
I värsta fall får Loui följa med (Linus är alltid hos sin pappa då jag har denna monsterhelg), eller så får väl chefen ge mig ledigt :-)

Jaja. Jag ska steka nå biffar.

<3


Kommentarer
Postat av: T,T & E

In med en bild på ditt friserade hår nu =)

2011-09-27 @ 13:10:21
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0