Ombyte förnöjer.




Sarah longerar Adonis



Jag rider. Vi började med "koppel", det kändes tryggast för oss alla ;)




Jag har fortfarande grymt mycket träningsvärk, av endast några varv runt på gården.




Myser med kängururåttan Eddie, som egentligen är en dvärgpincher.



Jag och Jokk vid kakelugnen.
Åh, vad jag skulle vilja ha en kakelugn!

Jag har också fått smaka rökt vildsvins-hjärta, vilket var gott.
Till middag åt vi kronhjort kalv filè, mums!

Sovit har vi också gjort. Med en varm, svanslös katt i fotändan.
Och vi har hunnit prata och dricka lite vin.

På hemvägen fick jag åka ett litet propeller-plan, vilket gjorde även mig en aning skeptisk.

Nu får det inte dröja för länge tills nästa gång jag besöker de djupa småländska skogarna.
Och min fina Sarah <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det var så mysigt att ha dig här! Saknar dig massor! Hoppas att du och hela familjen kan komma ner snart igen... i alla fall bör det inte gå sju år till nästa gång ;-P



Det bör även påpekas att jag inte alltid ser ut som en lantlig lodis ;)

2011-10-21 @ 11:59:00
URL: http://sarah-aranels.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0