Advent.







En solig sommardag för länge sedan.




Nu har vi äntligen ett vitt hus. Fast som jag skrev; vi kanske hinner bli klar innan snön kommer.
Vi har en kortsida kvar som är halvt blå.





Bokstäver som John snickrat ut och målat. Vi ska sätta LED-lampor bakom.



Idag har vi julpyntat lite och lyssnat på julmusik. Jag grät en skvätt. Julmusikens budskap är ju så vacker!
I år är någ första gången jag lyssnar ordentligt på texterna. Har alltid älskat Helga natt, men i år har jag många favoriter.

Denna fina tomte, eller vätt som jag tror det kallas, hittade jag på Dollarstore för 99 :-
Kär direkt <3




Jag har inte haft adventljusstake på några år. Men nu gjorde jag en lite snabbt.



För första gången har jag köpt en liten julblomma.






Julstjärna såklart, (tror även blomman hette så.)




Dålig bild, men iallafall röda lyktor från dollar.




Det blir inte så mycket mer.
Vi ska sätta belysning i äppelträdet och en krans vid dörren också.
Och så julgranen och julbocken till Lucia.
I år blir det nog en äkta julgran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0