The boys and the berries.


Loui somnade så fort jag la honom i sängen. Inget gnäll ikväll! :)
Han sov två ggr idag, men på lite omflyttade tider.

10 mån kollen gick bra.
Han väger 10 kg och är 76,5 cm lång.

Det var också riktigt kul att vara på skolan och lyssna på fröken.
Linus fick mycket beröm.
Han visade en teckning han hade målat som var tillägnad Loui
"Jag vill att du ska vara min bästa vän"

Så fint <3



Han har sagt nu i efterhand. "Första gången jag träffade Loui så var jag lite blyg"

-Tror jag det. En sån svart och hårig liten en ;)
Min syster döpte honom snabbt till chewbacca.





Jag vägde mig idag på bvc.
För tio månader sedan vägde jag 21 kilo (!) mer än vad jag gör idag.

De senaste veckorna har jag nog tappat 2-3 kilo för att jag inte ätit godis.
Jag tänkte inte ens sluta med godis, det har bara blivit så för att det är så mycket skönare att äta bär.

Min nya rutin är varma hallon&blåbär med grädde och riven choklad (86 % kakao)
Det är så sjuuukt gott!

(Och det är menat som ett tips till alla som inte provat! Kalla bär är lika gott, fast varma är nog lite...
lite skönare!)






Kommentarer
Postat av: catta

Jaha! jag hade inte den blekaste aning om var det fanns, kanske ska ta en tripp till ikea då :) Minns du vad det hette? tänkte kolla mått och sådant.

2011-05-18 @ 13:24:57
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0