Har du hittat paradiset?


Nämen hockeyn var ju inte så kul igår. voj vittu.

Det tar 1 - 1,5 timme att få Loui att somna just nu, och så har det varit hela veckan.
Är man inte i hans rum så skriker han.
Rör man i han så skrattar och busar han.
Sitter man still på en stol med ryggen emot så klappar han händerna och gör lustiga ljud för att få uppmärksamhet. Men det varkar vara det som funkar bäst, att bara sitta.
Han är trött, men så fort han håller på att somna så kämpar han emot och gör ett ryck.
Men tillslut somnar han ju.

Ska testa att skippa eftermiddagsluren imorgon, det kanske går bättre då.

Idag har jag iallafall fått en välförtjänt kvällsfika på Nodo med 8 andra flickor (inkl lilla Helmi, strax ett år.)
Åt en väldigt god vit choklad- cheesecake, och slurpade i mig två koppar kaffe.

Imorgon är det 10 mån koll på Bvc.
Och på eftermiddagen är det utvecklingssamtal på skolan med Linus.
Hoppas på ett OK på båda.

Jag måste visa er denna vackra bild.
Såhär beskriver en mycket intelligent person paradiset, i bild.
Det är min kära lillasyster som ritat en dopaminmolekyl, med motivering: Ämnet som belönar och ger känslan utav lyckorus eller förälskelse.




Paradiset finns inom dig.






Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin bild. Blir ju nästan glad bara av att titta på den. :)

2011-05-17 @ 12:28:41
URL: http://unmanageable.blogg.se/
Postat av: J

Måste vara något som går, H har kämpat rätt ordentligt mot sömnen på sistone.

2011-05-17 @ 21:44:48
URL: http://villagunnismark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0