Rodney.


Har inte så mycket att skriva. Men jag måste klaga lite på alla muppar som röstar i Big brother i år.
Varför Madde? Är hon ens rolig? Nä, det är hon inte.

Jag har blivit besviken alla gånger förutom när Patrik åkte ut mot Rodney.
Hur, svara mig hur är det möjligt att han åkte ut förra veckan?
Jag är iofs en av de 35000 som tror det var mygel.

Jag ogillade honom starkt från början. Men mina känslor förändrades då han kröp omkring utan kalsonger någonstans mellan köket och vardagsrummet. Han är jävlat kung! Helst när han tjafsar med Katerina och smetar grädde på kamerorna.



Jaja, igår var jag och Tess på Ikea.
Jag kom hem med nya sängkläder, lite köksgrejjor, en klocka, kuddfodral. Ja, det var typ det.

Ikväll ska jag visa er en rolig video på kung Loui som dansar till Sean banan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej, Madde är supertråkig! Förstår inte vad hon har där att göra överhuvudtaget. Tänk att det finns fler som ser big brother :)

2011-05-02 @ 20:40:10
URL: http://unmanageable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0