Torka.


Jag har ingen lust med den här bloggen alls.
Så förvänta er inte så mycket på ett tag.
Tycker inte om att uppdatera om vad vi gör hela dagarna. Är spyless på allas statusuppdateringar på Fejjan och ids inte vara lika jobbig.

Men ok då. Igår var vi i Boden, i förrgår var vi i boden. Idag har jag ätit pasta med ägg till luch i brist på annat. Loui är snorig så det bara rinner. John verkar ha magsjuka eller migrän eller nåt.
Nu ska jag städa och kolla om den fula malen också har tänkt att städa. 
Katten vill in. Hunden vill ut.
Jag vill åka till Borneo.

Tjopp!

Kommentarer
Postat av: T, T & E

Jag tror att jag ska ta bort mig själv från fejjan!

Jag blir galen,men samtidigt kan jag inte sluta sitta och störa mig på vissa.

Jag måste nog skaffa mig ett liv.

2011-03-09 @ 17:58:38
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Hellan

Jag har själv övervägt att radera fb. Och jag lägger ner min/mina bloggar titt som tätt också.. såatteh.. Ja vi är väl på samma linje (av & till) kan man väl säga! :)

2011-03-10 @ 03:41:39
URL: http://nogg.se/geekspeak
Postat av: J

Åh, men inte ska du väl sluta blogga? Tänk på sådana muppar som mig, som inte har någon Fejsbok, hur ska vi då kunna hålla oss uppdaterade? ;)

2011-03-10 @ 07:04:16
URL: http://villagunnismark.blogg.se/
Postat av: moster

Hej förstår dig, men ta bara lite paus. din blogg är ju så härlig. o som sagt vi som inte har FB. lus läser ju olika bloggar för att va med i matchen :)

ha de bra kram moster

2011-03-10 @ 13:07:20
Postat av: moster

Hej Hej förstår dig men ta bara en paus, din blogg är ju så härlig att läsa. Som sagt "vi som vågar vägra FB" läser ju bloggar i stället :) kram moster

2011-03-10 @ 13:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0