Roligheter.


Imorgon kommer John hem! <3 Det längtar vi alla till i detta hushåll, även Hogan.

Nästa helg är det fest! Min första på lääänge. Denna gången en tjejig variant.
Jag längtar tills jag och John får festa ihop, för vi har alltid jättekul. Men det kommer kommer bli rauligt detta!

Den 15 April kommer jag och mamma att åka till Stockholm och hälsa på min lillasyster. Jag kommer att åka heelt själv över helgen. Planerna är stan, bio, äta ute och ha sovmorgon.
Välbehövligt och rauligt!

Och alldeles snart ska Hogan få en promenad.
Elin fick en genial idè om att släpa med Mattias ut på promenad, och i denna stund lyckades jag ringa och höra det. Så jag övertalade dem att knata hit och ta med hunden ut på en svängom.

Oj vilket lyckorus jag fick nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0