Om att ställa en fråga och få ett roligt svar.


Efter bara två veckor är det dax att få lite yngel.
En av honorna har munnen full med ägg. Det ser minst sagt lustigt ut.

Det är iallafall kul att var inne på forum och läsa.
Ibland kan man ställa någon fråga och så...
och ibland blir man också minst sagt förvånad över svaret:


(Om att få yngel att överleva bland de andra fiskarna.)

-Kan där oxåå i natur så om du har bra din stenar där så den kan chans att bra smal lågt i stenar där.. har många ggr min fiskar där så överlever för malawiyngel där på natur om man skall ha den bra i sitt stenar där sätta plats för att lågt gömmer sig där.. jag har den många ggr lycka med det..

-
Ursäkta med jag förstår inte vad du säger??
Kan du ta det en gång till?

-jaa att kan du insatsar på¨mkt stenar där så bra gömmer sig yngel så i bra små hål o hål så den kan chans överlevande med gömmer sig där så överlever och egna växer upp i natur så nån kvar där så men inte alltid för allt där.. så vuxen kan inte ta ta allt den sin yngel där i små hål stenar där..

- Hmm..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Översättning: satsa på stenar med små gömställen i där ynglet kan gömma sig. "Storfisken" kommer inte åt att äta upp den om gömställena är tillräckligt små. :)

2011-03-05 @ 22:19:49
URL: http://Sarah-aranels.blogspot.se
Postat av: spikie

ha ha ha jag förstår precis varför du inte riktigt hänger med då...jag fattar NOLL ;-P

2011-03-06 @ 18:53:12
URL: http://spikie66.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0