När du förlorat något - var glad att du inte förlorade någon.


Jag har suttit här ensam och kollat hockeyn, med inlevelse kan man säga.
Kastat kuddar och bitit mig själv i handen. Det gick åt fanders och jag är måttligt irriterad.
Dålig förlorare är jag. En riktig tönt som fackar mot tv-rutan.

Men det finns förluster som inte betyder ett skit. Och det finns de som verkligen gör ont.
Jag är så ledsen för att min vän och hennes familj har förlorat sin fina doggelito.
Fruktansvärt olyckligt. Men ni har kämpat länge och gjort allt ni kunnat.
Det behövdes en ängel till..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack Jenny för dom fina orden! <3

2011-04-01 @ 20:41:07
URL: http://angelicaw84.blogg.se/
Postat av: tess

Och jag tycker att äggkartongerna var snyggare på bilden jag hittade :-) har du planerat någon tripp på ikea snart? Jag vill dit,men inte Micke. Kanske du vill följa mig istället?

2011-04-03 @ 23:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0