Sommarproblem.


Det kan bli en seg dag idag, i detta skitväder.
Vi åker nog på Dollarstore och Ica och sätter sprätt på barnbidraget.
Jag shoppar lika gärna mat. Hellre mat med barnen faktiskt.
Då slipper man gå in på H&M och hitta en baddräkt, som man inte får köpa på öppet köp, trots att man lovar att prova den med byxorna på och att man inte kommer att dra bort skyddsplasten.
"Nej, du måste prova den här i affären." 
Jag lägger tillbaka den, och ser den sista, eventuellt passande storleken försvinna.

Jag visar inte magen denna sommar. Det får bli ett annat år. I en annan slags dräkt.

Jag vill inte ha några axelband. Men den får ändå gärna sitta kvar över bröna.




Kommentarer
Postat av: T, T & E

Det blir nog en sväng på Dollar för oss också.



Snygg baddräkt!

Kanske vi skulle ta och följas åt till havsbadet någon varm dag? Jag vill bada i havet.

2011-06-20 @ 14:13:35
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0