Lite tid. Mycket gott.


Gud vad jag inte har tid med detta.
Men jag skriver lite snabbt och lovar att bilder kommer en annan dag.

Jag har varit i Stockholm med mamma och sisters.
Självklart åkte vi alla karuseller på gröna lund. Vi köpte lite roliga saker på stan, och vi åt gott.
Som vanligt får jag uppleva smaksensationer när jag är i Stockholm.

Sofie gjorde en lunch med lax och tomater som var så god så jag lever på den tills nästa resa.
Till frukost åt vi hennes hemmagjorda musli med turkisk yougurt, hjortronsylt och färska jordgubbar. Jisses säger jag gång på gång.

Idag har jag inhandlat allt, och som jag längtar till frukosten imorgon!

I muslin ska det vara: Pumpakärnor, valnötter, gojibär och krossade linfrön.
Fast jag tog sesamfrön istället, men det kvittar ju.

Ni ska veta att hjortron och jordgubbar både gifter sig och knu**ar i mun. På direkten!


Vi åt även på en jazzklubb som heter Louis. Grillat kött, färska champinjoner, zuccini och tomat på spett.
Jag drack vin till, och blev hög. På lycka.

Här hemma är det fullt ös medvetslös som gäller. Förutom att jag jobbat i helgen så målar vi huset TRE jävla VARV, byter panel, bygger ut taket och ska gjuta en ny trappa.

Men det är kul! Mycket bättre än att sitta här och uggla.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0