Mobil-galleri, gallerej.


Nu tömmer jag fåntratten på lite bilder. Så här är en del, även några från sthlm.

Imorgon ska jag skriva om en idè som har att göra med något jag brinner för.
Kanske... om jag har tid :)


 
Jag och min hund njuter av vårsolen.



 
Surbulle på beijer. Och två gula barn.


 
Jag och Jonna häver i oss en vindunk och dansar till kl 04.


 
En regnig dag. Jag passar på att prova lermasken från Dr Hauschka.



 
Jag har färgat håret väldigt svart.



 
Stockholm i Maj. Sofie bor nära globen.



 
Denna gång firade vi Lina som blev 18 år. Tårtan på bilden var vansinnigt god. Sofie bakade den, och använde den nya sylten från Bob "be natural". Supergod jordgubbssmak.




 
Sofie och mamma på Gröna lund.





 
Skål för att jag vågade åka fritt fall. Och så sitter jag vid plattan och kollar på demonstration.





Och slutligen den finaste bilden på världens sötaste troll-bulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0