Torsdag.


Beställde lite kläder från babyshop eftersom det var rea. Kunde inte hålla mig, det var ju billo.
Meeen. När kläderna och fakturan kom så insåg jag att hade jag bara skippat dessa kläder så hade vi ju kunnat köpa en ny lurvfleece i nån snygg färg.
Jag var för snål för att köpa en för 499:-
En dag senare köper jag tre onödiga plagg för samma summa. Varför?
Nu har jag lärt mig.

Men kläder i större storlekar kommer nog behövas.
Och för stora vantar, till nästa vinter.
Om jag kommer ihåg att jag köpt dem så är det ju en bra idè att ha lite framförhållning ;)

 Bodysuit. Ej sikke lej.

 Tröja. Molo.

 Vantar. Katvig.


6 månader, med nya kläder.










 Legobyggaren.


Jag har fått två nya måste varje dag.
Korsord och kinapuffar.

Men det viktiga med puffarna är att gul påse med små puffar i n t e är gott.
Röd påse med stora puffar är gott.


Kommentarer
Postat av: T, T & E

Men har du smakat chokladpopcorn då?

Galet goda!

2011-01-20 @ 22:07:16
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Sara

Så fina pojkar du har jenny! =). Hoppas att allt är fint med dig/er. Kram

2011-02-02 @ 22:20:38
URL: http://sandsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0