Fit for flight.


John drabbades av magsjuka strax innan vi skulle flyga i Måndags. Jag flippade nästan ur.
Tänkte tanken på att stanna hemma, för att inte riskera att få magsjuka på resande fot.
Men vi åkte, och klarade oss!

Hela resan har gått superbra. Loui sov mest på planet och grinade ingenting.
Vi har haft det underbart, och blivit bortskämda med god mat och efterrätter.
Vi han med en stadstripp och lite shopping, och massor av bebisgos :)

Nu ska jag dricka kaffe, väcka bebisen och sedan bege mig mot några affärer med Tess.
Ska kolla efter fynd på röda korset.

Anette är i Sverige nu! Jag kommer inom en snar framtid få ta del av allt hon lärt sig i Indien.
Jag kommer smörja in mig med Bus:en jag köpte i Sthlm, jag vägrar vara mer är tre nyanser blekare än vad hon är.



Kommentarer
Postat av: spikie

gud vilken tur ni hade som slapp magsjukan!

härligt att det var en trevlig tripp. vore skönt att själv få komma iväg lite....bara ha "1" barn att hålla reda på ;-)

2011-01-28 @ 21:14:52
URL: http://spikie66.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0