Bon Jovi and tha house.


Igår hade barnen "småstjärnorna" på skolan.
Linus och några grabbar valde att uppträda med Bon Jovis -shot trought the heart.
De var svartklädda med solbrillor, gitarrer och armband. Det coolaste av allt: Linus var sångare.
Han hade lärt sig nästan hela texten utantill, och levde sig in i låten med coola miner och moves. Jag höll på gråta, som vanligt. Men fy fan vad söta ungarna var :)
Tyvärr inga foton, men Mattias filmade. Tror dock inte Linus vill vara med på morsans blogg.

här är kökssnutten som blev vit. Tidigare var den lila som tv väggen, men det var massa tapetklister kladd på den för att jag slitit bort en bård. (stirrade på bården i 24 timmar och kände att det var fel innan jag slet bort den.)





Datarummet (fd garage) har jag stört mig på länge. Det var en mörk grå vägg där tidigare som dessutom spruckit, precis som det flesta andra väggar i detta hus.
Väggen med "stad" tapet är kvar, på motsatt sida.

Nu fick väggen en "pyamas". Någon sovgäst kommer att få sova på madrassen där inne, som ska få snygga kuddfodral till kuddarna.
Rummet fick sig också en stor expedithylla som vi fick tag i via blocket för 300 :-
Katshing!

Vi har nu flyttat dit x-boxarna. Äntligen slipper jag höra starwarsljudet!







Imorgon åker vi till Luleå en sväng och köper växter till akvariet. Snart är huset i ordning igen, iallafall för ett tag. Jisses vad mycket man kan göra med ett hus..





Kommentarer
Postat av: spikie

vad blir det för fiskar?

Har en kompis som har Malawi fiskar som hon snart har lite förmånga av ;-) dom har fått bebisar och några väntar bebisar....Intresserad?

du ska förresten inte höra med Ann om kaffebryggaren? alltså OM ni ska till storheden?

Vill gääärna komma förbi i veckan...kanske blir så att jag kommer bara med Elvina :-)

2011-02-17 @ 19:51:24
URL: http://spikie66.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0