Många bollar..


Det är mycket kul på gång nu. Imorgon ska vi hämta ett akvarium med all utrustning, förutom fisk då.
Sedan är det bara för John att börja såga i väggen, bygga en ställning och hitta en snygg ram.
Åhh vad kul med fisk! Vi ska stanna till på en djuraffär i Luleå och kolla vad det finns för snyggt.
Vet iallafall att jag vill ha en fisk som kallas blå delfin.

Vi kommer nog också att åka till Ikea imorgon. Det enda vi ska ha är en bokhylla och en matstol, men hyllan krävs för att göra fint i datarummet som just nu ser fördjävligt ut.
Ska kolla upp om den går att beställa, för seriöst så slipper jag helst åka dit. Faktiskt.

Vi har beställt tapet idag, de kommer på Torsdag. En vägg i datarummet ska få sig ett lyft, och en liten väggsnutt i köket. Det är vita tapeter med lite ränder i.
Bilder på allt kommer sen.

Loui ligger just nu i sitt rum och sover. Vi flyttade in honom dit igår, för han vaknar aldrig på nätterna mer.
Det känns lite tomt i sovrummet utan honom, men man vänjer väl sig. Linus fick också eget rum då han var kring 7 månader.

Nu blir det två avsnitt halvåtta hos mig, och gårdagens familjen annorlunda, eftersom jag då var upptagen med magdans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så kul! Men det är nog en omöjlighet att ha tråkigt med dig (: /AA

2011-02-08 @ 22:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0