Julkläder.


Vi hade en trevlig julfest på jobbet igår.
Det blev Kristina som fick min present.
Det var två vinröda ljus och en julhink med karameller.
Jag fick ett par stickade sockar. Perfekt!

Efter att ha skänkt bort halva garderoben och haft ett outtalat köpstopp på många månader insåg jag att ett par byxor kan behövas.
Och en tröja att ha till jul.
Jag hittade en liten tröja på rea (veromoda) med läckert röda armbågar.
Det är det enda röda jag äger, och den får bli årets jultröja.

Jag hittade också dessa byxor i brunt skinn/tyg på H&M.
Riktigt sköna!

  
Det blir inte mer fancy än såhär på Lördag.
Men på juldagen ska jag nog dra på mig en liten svart och gå svinga de lurviga benen på farmen i Boden.


Jag vet att det är en förskräcklig pose jag har. Men är man inte Paris Hilton (eller någon annan för den delen), ja då ser man ut såhär.

 



 


Jag ska köpa ett förskräckligt rött nagellack och läppstift för att matcha mina armbågefläckar.
Är det jul så är det!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0