Byteshandel, typ.



Idag for vi till Röda korset med:

1 påse herrkläder
3 påsar dam + barn kläder
2 påsar böcker
1 tavla
1 påse leksaker + lite andra saker.

Jag känner mig lättare.


Jag föll handlöst för denna gunghäst när vi var på RK.

 40 :-



Den kommer att få en makeover.
Som ni ser är den bakre "hoven"? trasig. Men det ska lagas.
Den ska målas vit, och få en sadel i grått, ulligt får tyg.
Efter-bilder kommer!

Blev insirerad när en kompis la upp en bild på ett vackert hemsnidat gungfår





Jag köpte också en "DraMaten" väska.
Perfekt då jag ska gå till affären med hunden.

 50 :-


Har läst på Katrin Zytomierskas blogg där hon tjatar om hur bra hennes DraMaten är.


Då är det bara gå handla då..



Åh! jag älskar gunghästen.
Den kommer bli så fin! :) :)



Kommentarer
Postat av: MOSTER

ÅH VILKA VACKRA FYND... FÅRET ÄR JU JÄTTE VÄRDEFULLT. HADE KUNNAT HA EN SJÄLV SOM PRYDNAD.

2011-09-01 @ 10:17:02
Postat av: spikie

Gunghästen kommer att bli suuper fin! Väntar med spänning på resultatet.

har funderat många gåner på att skaffa mej en sån mat väska...men vette tusan när jag skulle använda den. oftast när jag handlar har jag Elvina med så då har jag vagn... men annars skulle jag nog skaffat mej en.

2011-09-02 @ 09:20:17
URL: http://spikie66.babyblogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså... sluta ha ett liv! (: Här lever man utan internet nästan en vecka och går in med spänning på din blogg... utan uppdatering! hahaha, du är skön med hjärtat på rätta stället /AA

2011-09-08 @ 12:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0