En liten snabbis.


Jag fick lite tid att sitta här plötsligt.
John och Loui är och hälsar på en jobbarkompis till John, Linus bygger lego med en kompis.

Vare sig jag är hemma eller på jobbet tycker jag tiden mellan kl 14-17 är hemsk.
Inget skönt morgonlugn, ingen skön kvällsstämning.
Nej, den tiden är hemsk seg och aptrist.
Om man nu inte är iväg och hittar på nåt förståss. Eller som nu, bara får vara ensam plötsligt :)

Vi måste skaffa en bilstol till Loui. Han åker fortfarande omkring i babyskyddet.
Funkar bra nu, men sedan då overallen ska på blir det nog lite trångt.
Och jag har budat på en brun vinteroverall från Molo på tradera.
Kommer inte att köpa någon ny då det finns så fina, oslitna begagnade.

Vi har inte fått svar om dagisplats ännu. Jag hoppas verkligen han får här på Tallåsen.

John har varit på möte med tyskarna idag.
I November ska han mest troligt till Tyskland och jobba i 4 veckor.
Det låter spännande, då kanske jag kan klämma in en liten BF weekend dit :)

På Torsdag och Fredag ska jag jobba. 
Om det är någon som undrar så är jag assistent till en kvinna. Började jobba hos henne precis då jag blivit gravid med Linus. Så man kan säga att det är som ett andra hem.

Nu kallar plikterna. Lite tvätthäng och en middag.



Kommentarer
Postat av: spikie

konstigt att ni inte fått svar än om dagis plats. hade jag varit du hade jag ringt. jag är otålig när det gäller sånna saker. för nog har dom redan fixat alla platser nu.

2011-09-02 @ 09:17:08
URL: http://spikie66.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0