Tröjan, doktorn och mattan.



 

Den virkade/stickade tröjan från Carlings. Ser ni att huset är vitt nu? Ser ni fågelskitfläcken till vänster också?




Halsbandet budade jag hem från Tradera för något år sedan. Det är någon gammal camè med stenar runt. Fick den för 19 :- om jag inte minns fel. I like it.


Jag hade tänkt göra en stor utvärdering av alla Dr Hauschkas produkter jag testat, vilket snart börjat bli typ alla.
Jag älskar dem! Men jag ska vara kritisk och uttala mig om konsistens, lukt, känsla, resultat osv.
Har själv läst massor med bloggar som publicerar olika recentioner av allt möjligt, och jag tycker det är grymt kul att läsa. Kanske någon annan intresserad hittar mitt inlägg en vacker dag.

Jag fick hem ett paket från bodystore idag. Denna gång beställde jag en del smink. Ska bli kul att testa imorgon!
Jag köpte också en yogamatta. Dags att komma i balans. Men när fan ska jag hinna träna?

(På jobbet, hihihi)

Kommentarer
Postat av: Tess,Theo och Emilius

Jag tyckte ju att din tröja var skitsnygg. Ibland tänker man men säger inte.

Var den på rea? Vad kostade den.

Och du är ju bara för snygg också.



Ja,bajsfläcken var det första jag såg....=P

2011-08-09 @ 21:18:59
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0