Nu går jag!





Med feber och allt. Det är väl det som kallas att vara på febertopp.



Jag frågade Linus om vi skulle prova om han ville gå mellan oss, och så ställde jag Loui på golvet.
Plötsligt lyste det i hans ögon, precis som i Linus den dagen han tog sina första steg.
Och så bara gick han, 6 steg! Vi skrek som två galningar, jag och Linus, och jag var rädd att han aldrig skulle våga gå igen.
Men hela kvällen gick han till och från. Rekordet är nu ca 12 steg.

Även min pappa som kom ikväll fick se. Synd bara att John inte är hemma.
Men han kommer hem en sväng imorgon (just nu jobbar han i Umeå), så förhoppningsvis ska han få se på ett gulligt tultande.

Oj så stolt och glad man blir! Jag längtar tills imorgon, så vi får se mer små steg :)

Ang febern så är det nog från vaccinet. Tempen visade 38,4 innan han somnade.
Så ikväll har han varit lycklig över att han kan gå, samtidigt som han har grinat för att han är lite sjuk.

Min bulle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0