Mission completed.


Tadaa!




Så otroligt vacker! Den uppfyller mitt behov av turkost, romantik och pippi.
Den blev godkänd av John, så den kommer smekas upp på väggarna inom kort.


Idag har jag myst i solen på altanen en stund. Det såg ut såhär.




Detta är alltså mina nya skor, och Hogans nyklippta klor. Vi är väldigt nöjda båda två.

Det var välbehövligt.
Jag knallade omkring i vinter-uggs och han gick omkring i klackskor, lät det som.

Nu ska jag ta en dusch och smörja in ansiktet med ansiktsolja från Dr Hauschka.
Kommer att byta ut alla mina produkter mot detta märke, som är helt ekologiskt, naturligt, rent och fritt från SKIT.
Skriver mer om det en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0