Lite nytt.


Jag har köpt tre förgyllande saker.

 Kofta med skinndetaljer, Gina Tricot

 Världens sötaste örhängen, Gina Tricot

 

 Vacker Orkidè från Ica.



Loui har haft sin första närkontakt med snö, vilket han tyckte var spännande och äckligt







Vi försöker skotta oss ut från altanen och komma åt grillplatsen. Men det lär ju ta ett tag, eftersom en av oss helst inte skottar och den andra är så svag så att spaden utan snö är nog så tung.

Loui har övergått sitt förstånd och börjat klättra.
Han ålar sig fram mot vardagsrumsbordet, kryper den sista biten, och sedan ställer han sig upp och står och vinglar. Han skulle ha slagit sig halvt fördärvad om vi inte passade honom konstant.

Han har också lärt sig hoppa som en groda. Står på alla fyra, sedan upp på händer och fötter och kastar upp kroppen. Det är himla sött, ska filma någon dag :)

Strax ska jag och Anette iväg till grans (vår gymnasieskola) och hälsa på våra underbara gamla lärare, och förhoppningsvis får vi ett klokt ord av våran filosof.
Sedan ska jag plocka upp syrran då hon slutar, hon ska passa Loui medan vi är på banken.
Nordeakvinnan ville träffa oss och prata om räntebindningar och amortering och shit.
Sånt som man helst slipper.

Vä Hojres!




Kommentarer
Postat av: moster

Lill gossen! inte lätt med all snö. kallt o eländigt o samtidigt vackert och världens bästa lekplats.Allt i ett. mycke vackra ute bilder... härligt med solen som snart värmer riktigt gott. tack att ni finns. kram moster

2011-04-04 @ 14:23:12
Postat av: Anonym

Dom var verkligen supersöta! Tittade på dom i bilen och tänkte "åh, så fina örhängen", men det stannade vid tanke (: kram!

2011-04-04 @ 17:38:35
Postat av: spikie

tror jag ska prova vanish ...har ju inget att förlora :-/

har provat svinto och det tog bara bort lite.

jag är så lessen på henne. känns dock inte som hon har nån ånger alls.... :-( hon blev bara lessen när jag kasta hennes penna.

2011-04-06 @ 19:43:21
URL: http://spikie66.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0