Den bästa helgen på länge, i bilder.


 
Jag kände ett sug efter en stuga att vara i.
Nu insåg jag att runt knuten finns massor av saker att göra, och det går lika bra att grilla och känna sig som en skogsmulle här.

Linus pratade idag igen om livet "förr i tiden", och han konstaterade att då jobbade alla med olika sysslor samtidigt, och barnen var tvungna att hjälpa till. Han hade sett en del av livet förr i tiden på såna där tråkiga filmer som inte har någon färg.

Till veckan ska vi köpa en ny torkvinda. I sommar ska jag hänga all tvätt ute, det känns härligt att bära ut en korg med tvätt, och hur kul är det inte med klädnypor!

Vi ska också börja med att måla om vårat lilla förrådshus.



 Han tog sitt arbete på största allvar.



 Kisse med sommar i sikte.

 John har klippt bort en stor del av "trädbusken"

 Inget slit utan eld.

 Jag ger mig på den sista snöhögen.



 Loui äter liten glasspinne

 och chillar.

 

Han har kommit på tricket, precis som de flesta andra ungar.
Mössan åker av konstant.

Imorgon fortsätter vi vara ute och grilla, och ta upp massvis av lövhögar.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja men eller hur! Kommer ihåg att jag tänkte "när man fyller 30 är det lika bra att skjuta sig" typ. Kanske liite överdrivet men jag trodde livet skulle vara över. Nu är jag ju inte 30 ännu men med 3 år kvar kan jag ändå med lättnad säga att jag fortfarande känner mig som 21 ;-P



Vilka mysiga vårpyssel-bilder! Och vad stor Loui blivit, och Linus! :-) Och John! (Skoja, höhö)



Ha en bra dag!

2011-04-25 @ 10:17:33
URL: http://idaalala.blogg.se/
Postat av: T, T & E

Jo kaffe någon dag! Emilia är dock fortfarande kladdig i ögonen.



Men vi borde ses någon dag här i veckan =)

2011-04-25 @ 10:48:38
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: spikie

ja det är så härligt när man kan vara ute och greja. rensa och fixa....och dessutom sol på det då blir det ju toppen! :-D

2011-04-26 @ 09:18:32
URL: http://spikie66.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0