Kaffe och död.


Igår skulle jag ha gått till vc och fått en sprial instoppad. Jag avbokade i sista stund.
Jag hade ju en kopparspiral i några år nu innan och det funkade bra, fast jag var konstant nojjig att jag var gravid. Trodde också att jag hade missfall en gång i månaden.
Sedan har allt för många historier om borttappade spiraler, smärtor och dyl. gjort mig en aning skeptisk, och det faktum att jag känner att jag gjort mitt i en gynstol för ett par år framåt.

Så. Ska jag börja med p-piller igen? Jag som ville vara hormonfri. Förbannat också, vilket jävla tjorv.
När kommer p-piller för män? Kondom känns ju lite..lite förr i tiden.

Imorse kom Linus in
-mamma din klocka ringer!
-nejdå det gör den inte.
Och så stängde jag av den.
Jag vaknade 20 min innan Linus skulle vara på skolan. Jag lastade in dem i monstertrucken och släppte av Linus brevid. Han sprang in själv och lämnade sin väska och gick sedan ut på skolgården och lekte en minut tills det ringde in. Han är så duktig!
Jag hade en aha upplevelse på vägen hem. Bilen blir bara bättre och roligare att köra.

Förra natten drömde jag att vi köpt en buss som vi välte med, och att jag körde över några barn. Kanske speglade min oro. Men som sagt, imorse hände något. I like.

Inatt drömde jag att alla var onda och skulle mörda mig. Jag hoppade ut ur ett fönster och ner i en sjö och försökte gömma mig under vattnet, och bara sticka upp näsan och andas.
Självklart blev det vattenkamp och jag slog och slog en kille i huvet med en träpinne, han ville aldrig dö.

Huh, vad destruktivt. Jag behöver nog min mamma.

Nu blir det kaffe. Jag mår dåligt över att jag serverade tre kannor äckligt kaffe igår, till Kristina och Tess.
Köp Gevalias India malabar. Allt annat smakar skit i min kaffebryggare.


         Detta är ett gott kaffe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har hört att det finns p-piller för män nu. Dom säger de på specmödra.

2010-09-14 @ 14:26:44
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Sussi

Har ätit Cerazette sen C föddes, har fungerat kanon!

2010-09-14 @ 14:37:59
Postat av: spikie

Du vi ska inte ta och byta bil? ;-)

hihi...och du...så dåligt var det inte ;-)

Längtar tills man har ett vardagsrum så kanske man kan bjuda över dej och tess. suck

Dessutom har adde blivit ÄNNU sjukare :-/

Så det ser inte ut som det kommer att hända så mycket i vardagsrummet inom den närmsta tiden.

2010-09-14 @ 20:30:27
URL: http://spikie66.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0