Två månader.


Han väger 6390 gr och är 61 cm lång.
Inte lika snuttig längre, äter snabbt och vill oftare ha tutten istället.
Glad som bara den, oftast.
Skrattar stort, ibland med ett litet ljud. Pratar ganska mycket också. dunderklumpen min <3

Efter Bvc hälsade vi på Linda. Åt en supermysig sopp-lunch. Allt smakar förbaskat gott med henne!

Loui somnade i gungan, utan tutte eller nåt. Jag hängde tvätt och busade med hunden på gården en stund.
Och ja, jag sitter här också. Inte så ovanligt.

Banken kom med glada nyheter till John. Imorgon tar han tåget till Gävle.
Kanske har han en affär där? med en brud.. Hoppas det ;)




Hej, jag pekar på min byxa, och är allmänt söt!

Kommentarer
Postat av: maja

Ååå gud så söt han är lillhjärtat! Varför bor ni inte runt hörnet så jag kunnat njuta av er jämnt?!

puss på mamma och dom två guldklimparna!

2010-09-09 @ 18:00:18
Postat av: Ida D

Åh vilken liten sötis!!

2010-09-09 @ 19:05:33
Postat av: T, T & E

Så lik han var dig på denna bild =)



Åh så spännande med bruden där =D

Grymt snygg!

2010-09-09 @ 19:24:09
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Sarah

Bara 1 meter kvar så är han lika lång och ståtlig som jag! =)

2010-09-10 @ 17:51:37
URL: http://Blogg.aranels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0