The black pearl.



Jag älskar kapten Jack Sparrow. Jag hade gärna suttit på en öde Ö och druckit Rom med honom.

Jag älskar också våran bil som står här ute.
John hämtade henne från gävle i Fredags.
Nu övar jag på att köra. Det känns ovant och läskigt med en så stor bil, men det blir nog bra så småningom.

Jag gillar inte att köra bil.
Jag har backat ner i ett dike så att en annan bil fick dra upp mig.
Jag har repat en bil och då menar jag repat deluxe.
Jag har lyckas köra i mörker och spöregn utan att lyckas få igång torkarna.
Jag har hållt på bli dödad av en långtradare pga en ogenomtänkt omkörning.
Kan nog rabbla upp fler saker, men det räcker så. Man ska inte bjuda på sig själv för mycket, men skratta ni.

Så här ser hon ut iallafall :)
Det är en Kia Sorento, som vi velat ha länge.



Jag har lagt i några blonda slingor i mitt hår, fast de syns inte så bra på bilden.
Brukar beställa lösa slingor från http://www.happyhair.se som man sätter fast med microringar.
Hade rosa i senast, det var rätt sött :)





Nu ska jag strax sova. Vill bara att det ska bli Onsdag, då kommer mamma <3
Med henne i huset kommer veckan gå fort, sen är John hemma igen.
Då ska han lägga klart stenarna i bilens lilla krypin.

Dröm om pirater.


Kommentarer
Postat av: T, T & E

Jag berättade för Micke vilken otroligt fin och härlig bil detta är.

Han tyckte dock att våran skräpbil dög gott och väl.

Jävla skit!

2010-09-13 @ 08:07:54
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: John

Hörru! Jag trodde du älskade mig!



Fast nog hade jag också velat sitta på en öde ö och dricka rom med honom :p

2010-09-13 @ 20:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0