Lite nytt.


John har varit hemma denna vecka, så det har hänt lite grejjer.
Projekt sten är avslutat för iår, förutom att rätt sladdar till lys-stenarna ej har kommit.
Han köpte även ny utebelysning till car-porten.








Linus har fått en ny sänglampa. Karin Mannelstål.
Just nu säljs de för 149:- istället för 299, på EM.






Igår fick Loui denna fina tavla av Katta, Andreas och Anette.
Den ska hängas upp i hans rum idag.
Tack tack! :)






Nästa projekt blir att måla även detta tak vitt, just nu är det bara betsat.
Väggen ska också målas, och jag har en idè om att den ska bli vit och superblank, som lack.
Då ska även två nya lampor inhandlas, som ska hänga ovanför köksbordet.
Tyvärr tycker jag att de är ruskigt dyra. De kostar 1195:- styck och finns både på elkedjan och EM. Men de är just dessa som finns i bilden jag har i huvudet.
Men jag har en sambo som är villig att inreda och bekosta ;) Han gillar projekt.








Och så funderar jag på att beställa en Bullet Express.
Jag behöver en sån. Eller så har reklamen hjärntvättat mig så att jag tror att jag gör det.
Men, faktiskt. Jag behöver en.



Det är en maskin som hackar, river, skivar, knådar, mixar och pressar juice.
Fantastiskt!
Synd att den inte diskar sig själv.

Kommentarer
Postat av: T, T & E

Snygg lampa! Skulle vara skitsnyggt med två stycken ovanför bordet.



Lampan jag vill ha kostar ju 8000:-....Jag undrar vem som vill betala den. Inte jag iaf.

2010-09-27 @ 19:14:38
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag hade tänk köpa en sån där tavla till Loui :) Dom är ju så fina, ska köpa till Robin och Emelie.

2010-09-27 @ 21:45:33
Postat av: spikie

Blev snyggt i carporten :-D

Finns mycket man vill göra och greja med...känns bara som tiden och pengarna begränsar en...undrar hur det hade varit om man hade obegränsat med pengar och tid?



Ja självdiskande grejor vore ju toppen!

2010-09-28 @ 10:09:15
URL: http://spikie66.babyblogg.se/
Postat av: Angelica

oj så fint d ble i carporten =) ... nu är d alldeles för länge sen , jag skyller på mig själv, har haft dunder mycket att göra. vi ska komma förbi nån dag och hälsa på =) kram kram

2010-09-28 @ 11:55:45
Postat av: T, T & E

"white babies"? Hahahahahahahahahahaha



Ja,bodyn matchade perfekt till byxorna.

Jag hoppas att hon aldrig växer ur dom.

Nästa sommar får hon ha dom som kortbyxor.



2010-09-28 @ 19:45:03
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0