Måndag.


Vi donar bara på här.
Vi har två bilar att städa ur, vaxa upp och sälja.

Jag har lagt ut en tv bänk och ett kassaskåp på blocket.

Lördagskvällen spenderade vi mestadels i toaletten.
Jag tog ut slingorna ur mitt hår och det tog en timme att borsta ut alla tovor, med Johns hjälp.
Högen med hår i handfatet var enorm. Tänk er en Bichon frise, fast brun.
Aldrig mera lös-slingor.
klippte av en bit av håret efterråt, insåg att det var på tok för långt.

Sedan rengjorde vi avlopp. Det var inte ett nöje, men det var nödvändigt. Fii fan.

Idag har vi städat ur pann-rummet och fått ordning på alla verktyg och shit.
Hittade två hinkar vitfärg under röran, så det blir att måla kökstaket och väggen någon dag.

Loui har fått en kusinpojke. Hoppas på att få besöka honom snart. Snooos!

Just nu är John och tränar och jag sitter med hans dator i soffan.
Jag gillar inte bärbara datorer. Alls.
Men det är rätt mysigt att kunna snegla på tv`n samtidigt iofs. Såg just New york fruar. Gillar hon Åsa som är synsk. Hon är så söt och mysig. Påminner om Elita Löfblad.


Snart kommer min Marabou sensation cookies and cream. Hoppas den är god!







Kommentarer
Postat av: Svanis

Åsa!? Hon är ju näst dummast i hela programmet.. Tragiskt att en sån som hon får sätta Norrbotten och Piteå på TV-kartan..

2010-10-12 @ 10:49:27
URL: http://www.svanis.se
Postat av: Jennan

Men ge dig surgubbe. Hon är ju yngst, snyggast och helt gullig. De andra är ju gamla fula ragator.

2010-10-12 @ 11:05:56
Postat av: T, T & E

Jag är inte så förtjust i hon Åsa...Inte alls.

Men Gunilla är nog snäppet värre. Vilken tant!



Var chokladen god? =)

2010-10-12 @ 20:43:08
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Jennan

Den var supergod!

2010-10-13 @ 13:01:59
Postat av: Anonym

Åhhh, den där chokladen är underbar! Rena motsatsen till Åsa.. (: /AA

2010-10-13 @ 18:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0