Tips till bebisföräldrar.


Hittade en till bra sida med massor av fint och kul.

http://www.babylooba.se

Beställde en "the wean machine" och kuber i två storlekar att frysa in smakportioner i.
Burkarna med lock tål att frysas och diskas i maskin. Och när man inte behöver dem till barnmat så kan man ha lite smått och gott i dem att muta bebisen med när man är på stan.

Den där pressen har en inbyggd sked och man kan pressa nästan vad som helst med den.
Sin egen mat också, när bebisen blir större. 
Bra att ha i väskan när man är på restaurang och bebisen vill smaka tänker jag.

På Louis fyramånadersdag ställer jag mig och kokar och pressar och fryser in.
Det ska bli kuuuul!




     






Kommentarer
Postat av: T, T & E

Vi la två stegar rakt över trappen oh sen tog jag bordsskivan (tog bort benen) som vi har på solterassen och la över så man kunde stå. Går nog bättre med plankor eller en träskiva,men något sånt hade vi inte =)



Måste in och kika på den där sidan =) Tack för tipset!

2010-10-03 @ 19:41:04
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0