knock knock who`s there..


John ringde igår och efterlyste bilder på sin son, och det måste han ju självklart få.
Nu är det bara fem dagar kvar tills han kommer hem!

Jag har börjat inbilla mig saker kvällstid.
Att någon står på baksidan och ska rycka upp dörren när jag släpper in katten t ex.
Eller att radiotjänst ska komma och knacka på.
Nej, vi betalar inte. fy på oss..Faktum är att mitt mission i livet är att aldrig mer betala den heller.

Här en dag när Anette kom förbi och skulle hämta de kvarglömda sakerna ni vet, blev jag så rädd att jag kastade ut hela min stora skål med fruktsallad och keso som jag tänkt äta till lunch.
Jag kastade den på den vita ryamattan, och givetvis hade jag smulat i toblerone.













Kommentarer
Postat av: T, T & E

Haha så söt!

Och vad snygg han blev i bodysuiten med ugglorna.

Fast allt klär ju en skönhet. =)



Kom och drick kaffe någon dag om du har vägarna förbi!

2010-10-04 @ 12:07:56
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, en sån där amningskudde har jag just köpt också... är den bra? =) Har inte haft chans att pröva den ännu då barnet inte behagat titta ut :P

2010-10-07 @ 05:46:42
URL: http://kyami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0