Amningsdag.



Jag har tillbringat eftermiddagen och kvällen i soffan.
Håller på få mjölkstockning, så jag har ammat och ammat lite till. Det verkar tyvärr inte hjälpa.
Ingen feber eller så iallafall.

Har kollat ikapp allt jag missat av despisch, dvs tio avsnitt. Passar ju rätt bra ihop med ett amningsmaraton. 
Igår kväll grät jag.
Serien är fenomenal, underbar, fantastisk, sorglig, humoristisk, destruktiv, genomtänkt och sjuk.
ALLA borde se den från avsnitt ett.

Nu ska jag släppa ut doggelito för en sista kiss.
Och innan jag går och lägger mig ska jag påminna mig om att aldrig mer smälta 200 gr choklad i micron och äta med sked.
Jag känner mig lite lagom kletig inuti.


Lägger in nån bild på när den lille tissesugaren fick sitta upp i vagnen. Han var mycket nöjd och gullat.







Kommentarer
Postat av: Isa

Men söta lilla korvbarn. Oj va han är gullig:)

2010-10-25 @ 12:53:42
Postat av: T, T & E

Har du sett alla avsnitt nu så du kan se på tv imorgon? =)



Men ja så gullat man får vara!

2010-10-25 @ 14:28:08
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0