En blandning av potatismos och grå kavaj.


 Idag kokade jag lite smakportioner. Han tyckte inte sådär jättemycket om potatis och palsternacka, men han åt några skedar och sedan tisse.
Han höll sig då mätt i 3,5 timmar. Det brukar aldrig hända annars.

Jag tycker denna bok är superbra om man vill göra egen mat. Fick den från Bvc.





Vi har vart på stan idag allihop. Jag tänkte köpa en grå kavaj från MQ för 799:-
Men jag tog mitt förnuft tillfånga (i en burk) och köpte istället en liknande, fast kortare från H&M för 299:-
Då hade jag även råd med en mysig stickad tröja med krage, som inte sticks.
Jag hatar tröjor som sticks, men det kanske alla gör?

Men jag har kvittot kvar, för kanske kanske vill jag ändå ha den andra kavajen. Måste sova på saken och fara på stan en sväng till imorgon.





Och slutligen hade vi lite roligt med hunden.
Lägg märke till mina pösiga gamla leggings. Jag töjde ut dem i somras.
Jag har inga kilon kvar att gå ner. Men jag skulle behöva lite magplastik.
Och nya byxor förståss.

 Hoppla hästhunden!





Kommentarer
Postat av: Elin

Den gråa kavajen du köpte från H&M var ju jätte fin, tycker du ska behålla den och spara lite pengar till något roligt ;) /Elin

2010-11-23 @ 04:38:10
URL: http://elinmarklund.se
Postat av: jonna

Åh kavajen är superfin :) Och ni med, shit vad du har gått ner fort gums :) Måste ses snart, Loui har ju blitt så stooooor sötnöt :)

2010-11-23 @ 21:09:29
URL: http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: T,T&E

Jo jag hade väl som tänkt det..... Igen.

Vi får se :-P

2010-11-25 @ 13:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0