Samboliv.


Nu har jag en sambo igen. Det är härligt, om än lite trångt i sängen. Jag är van att kunna slänga mig runt och ta plats då jag ammat färdigt, nu blev det inte mycket av det.
Jag är inte mycket för sovmys och hålla om och så. När jag vill sova får helst ingen röra mig. Och våga bara snarka, då blir det armbåge i ryggen.
Så trevlig är jag.

Men däremot gav jag John frukost på sängen. Kaffe, apelsinjuice och hela kittet. En macka också. Med gurkor.

Nu är han på Classe O och köper skivor. Ikväll ska vi spela GH 6- warriors of rock!

Igår testade vi nya x-boxet med kinect. Lite häftigt var det, men inte mycket alls.
Kanske blir kul att testa nåt dansspel. Man kan scanna in sig själv och prova kläder också. Och så kan kinecten säga till en att man är fin, eller ful. Beroende på vad den tycker.
Man kan säga till den att den ska starta och stänga av sig själv. Ja, det är som en liten person inne i den där apparaten. 
Men det lär iallafall vara kul för Linus. Han ska få prova då han kommer imorgon.

Loui har smakat gröt nu, han tycker det är gott.
Imorgon ska jag koka potatis och palsternacka.







Kommentarer
Postat av: T, T & E

Det är bara ena bröstet som börjar småsprängas. Det andra är typ dött.

På badet såg man tydligt,trots att hon hade käkat innan,vilket som var fullt och vilket som inte var det.

Typ strl XL och XS.

Inte så vackert.

2010-11-22 @ 21:08:41
Postat av: T, T & E

Det är bara ena bröstet som börjar småsprängas. Det andra är typ dött.

På badet såg man tydligt,trots att hon hade käkat innan,vilket som var fullt och vilket som inte var det.

Typ strl XL och XS.

Inte så vackert.

2010-11-22 @ 21:09:14
Postat av: T, T & E

Det är bara ena bröstet som börjar småsprängas. Det andra är typ dött.

På badet såg man tydligt,trots att hon hade käkat innan,vilket som var fullt och vilket som inte var det.

Typ strl XL och XS.

Inte så vackert.

2010-11-22 @ 21:09:15
Postat av: T, T & E

Oj,sorry!

2010-11-22 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0