Mairo monster.

Har varit på stan med mamma idag.
Fyndade några plagg på cubus, och några från Gina. Jag växer ur min garderob, och det är en främmande känsla. Jag som alltid varit en rätt så liten person.

Jag föll också för två små ting, som egentligen inte har en plats ens. Jag är inte den som köper små hårda saker, och jag hatar saker som är onödiga. Men ibland hittar jag nåt vackert som jag inte kan slita ögonen ifrån.

Så nu har jag gått rundvandring i huset, och den enda plats som finns för dem är på väggen i lilltoan (!) Där katten pissar (!)
Så ja, för att det inte ska vara ett onödigt köp, så får dem ett blogginlägg.






Jag har också pysslat lite i helgen. Man kan tro att det är Linus som har gjort dem, med det är jag!
Inspirerad av rullgardinen från Mairo som bebisen har fått till sitt rum. Det är Mairo-monster, och det ska se ut ungefär såhär. Eftersom jag är så otålig, så tog jag det som fanns tillgängligt dvs vattenfärg och vanligt papper.
Då blir det inte snyggt. Helst inte med färger från dollarstore och en liten spretig pensel. Men det var bra terapi för mig, och bebisen slipper ha en tom, vit vägg.


Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Vilka söta tavlor!

Jag ritade några "busungar" av Karin Mannerstål som tavlor till Theo´s rum.



Billigt och smart! Kostar ju en halv förmögenhet annars.



Vad har ni för vagn till bebisen?

2010-05-03 @ 21:57:00
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad var det där för otroligt söta små ödlor? :O

2010-05-05 @ 18:57:15
URL: http://unmanageable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0